I samband med allas nyårslöften så släpper Camel 2 nya smaker. Tyvärr så kännde jag att jag var tvungen att smaka Green bara för att jag hört att den var god. Även fast jag lovade att inte köpa mera ciggpack nu så kunde jag inte motstå frestelsen. 
Bryter även min strikta regel som lyder att om man ska röka så ska man röka cigg och inte tuggummi. Men tar det som ett undantag då det smakar piggelin. Bryter även normen om att man inte ska skriva öppet om cigg. Men jag föll för grupptrycket. Vill nu gifta mig med mr. Camel Green också.

4 kommentarer

linda

22 Jan 2014 11:23

vart hittade du för affär som sålde dessa cigg? :)

Emilia

23 Jan 2014 10:11

Vart köpte du ciggen?! :O :D

PEYER

24 Jan 2014 13:12

VAR KÖPTDE DU DEM VAD SMAKAR DEM VAD ÄR NIKOTINHALTEN??

Jonas

24 Jan 2014 15:33

De lanserades idag på de flesta citygross i sverige
Tjära: 8mg
nikotin: 0,6
Kolmonoxid: 9mg

Hos både ruby och green. Pris:52 KR

Kommentera

Publiceras ej